18 Eylül 2009 Cuma

UZATMADA YUNANİSTAN


İçimden uzun uzun maçı yazmak gelmiyor ama içimi dökmeden de yapamayacağım.İki maçtır ne oldu 12 Dev Adamımıza anlamadım.Baştaki o istekleri , o hırsları bir anda yok oldu sanki.Bu sefer hakemlerinde Yunanistan'a arka çıktığını düşündürecek pozisyonlar olmadı değil.Ama ben bundan önceki turnuvalarda sadece rakiplerimize değil hakemlere karşı da kazandığımız maçlar hatırlıyorum.Aslına bakarsanız maç uzatmaya gittiğinde çok umutlanmıştım .İçimden "Yarı finaldeyiz" demiştim.Ama ne olduysa Hidayet Türkoğlu'nun kaçırdığı kritik atıştan sonra 'bu macerada hüsranla bitti" dedim.
Başta o kadar alıştırdılar ki kazanmaya - belki onlarda alıştı ve biraz disiplinden düştüler! - yenilgiler ardı ardına gelince kötü hissettim.Sanki oynayanlardan biri de bendim.2010 için biraz buruk bir umut var içimde.
Başta da dediğim gibi -izlerken notlar almama rağmen- uzun uzun maçı yazmak gelmiyor içimden.
Umarım 2010 için daha çok çalışır bundan daha iyisini yapar ve şampiyonluk sevinci yaşarız.

Hiç yorum yok: