10 Ocak 2010 Pazar

10 OCAK GAZETECİLER GÜNÜ




Evet bu yazıyı yazmak için geç kaldığımın farkındayım.Ama geç de kalsam bugün ile ilgili bir yazı yazmadan yapamadım.Ben gazeteciliği Afyon Kocatepe Üniversitesi Radyo Televizyon Yayımcılığı bölümünü okurken üniversitemizin gazetesi olan Kocatepe Haber'de küçük görevler almaya başladığımda tanıdım.Yazı yazmayı zaten çok seviyordum.Orada yardımcı olan pek çok da hocamız vardı.(Hepsine bana sabır gösterdikleri için çok teşekkürler)İşte o yüzden olsa gerek gazetecilik de çok keyifli geldi.Tabi zorluklarını,fedekarlık yapmak gerektiğini çok fazla da bilmiyordum.Sadece seviyordum işte.Gazeteci olmayı çok isterdim.(Gerçi hala istiyorum ama sanırım stajdan sonra tv ye daha çok kaydım:) )Bu yüzden bugünü es geçmem imkansızdı.Başta Arda Ölmez ve Şerife Özgün Çıtak hocalarım olmak üzere bu yazıyı okuyan okumayan bütün gazetecilerin gazeteciler günü kutlu olsun...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Senin de günün kutlu olsun vefalı öğrencim Ebru... F. Arda ÖLMEZ

ebruli dedi ki...

teşekkür ederim hocam :)

Uğur ! dedi ki...

kutluyorum bende hatta kendimide bir nevi içine katarak..

ebruli dedi ki...

:) tüm blogger biraz gazeteci zaten sanırım ;)