19 Mayıs 2010 Çarşamba

TEK GÜN ÇİFTE ÖNEM :D (En azından benim için)


Herşeyden önce 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı sporu seven ve kendinin genç hisseden herkese kutlu olsun.Evet bugünün tarihi önemini bilmeyen yok.Gerek okullardaki tarih derslerinde gerekse törenlerde hep bugünün öneminden zaten bahsedildi.
Ben bugünün biraz kişiselleştireceğim ve EBRULİZAMANLAR'ın doğumgününü kutlayacağım.Evet 19 Mayıs 2009 da blog yazma macerama başladım.Aslına bakarsanız bu kadar saracağımı düşünmemiştim.Hatta itiraf edeyim 1 sene olduğunu da eski maillerime bakarken gördüm.:D Blog yazmaya karar verdiğimde de her kararım öncesi olduğu gibi bir bilene danışmak gerek dedim ve Ali Okancı'ya (nam'ı değer PENNEARABİATA) "ya hen sana bi şi danışıcam biraz komik bir soru olabilir blog yazmak zormu ya bende biraz merak sardım da arkadaşlarım yazabilirsin sende dal bakalım blog olayına diyolar ama ben sanada sormak istedim ne dersin yapabilirmiyim sence ... " diye bir mail atarak danıştım.Eeeeeee yanıt da "bence de yapabilirsin. Googledan yazacağın konuyla ilgili fotoğrafları bulup yükleyeceksin, yazılarını, düşüncelerini yazacaksın. Aç kendine bir blog hadi bakalım :) "şeklinde gelince bir blog açıp başladım yazmaya.Ali abi teşekkürler olumlu bir yanıt verdiğin için...:D Açtıktan sonra Filiz Abla (Filizin Adası)ilk yazıma "eminim güzel olacak cnm:)
"şeklindeki ilk yorumu yaptı ki benim için çok önemli ve anlamlı oldu.Her konuda olduğu gibi bu konudaki desteğin içinde teşekkürler Filiz aplam :D Blog Ebrulizamanlar ama genelde spor özellikle basketbol yazdığım bir gerçek.Maçları takip etmek zaman zaman zorlaşsa da benim için inanılmaz keyifli.Hele ki Ankara Atatürk Spor Salonu maçları...O maçlarda bıkmadan usanmadan bana eşlik edip maçlara beraber gittiğimiz Zübeyde Ablamı da unutamam sanırım .o olmasa o kadar ayrıntılı nasıl yazardım Ankara maçlarını.(Zübeyde Abla Ankara Arena bizi bekliyor. ;)) Sana da teşekkür ederim.
Öyle kendi halimde takılırken Uğur katıldı bloğuma.Gerçi biraz tartışılır o mu Ebrulizamanlar'a katıldı yoksa ben mi Futboldiliveedebiyatı'na katıldım ...Ama iyi de oldu.:)Katkıların tartışılmaz Uğur teşekkürler.
Takip edip okuyan takip etmeden okuyanlara da teşekkürler...:D

4 yorum:

Uğur ! dedi ki...

wowww doğum günümüzmüş bugun diye alıntılayarak başlıyayım. evet bu bilogun sahibesini fdve ye katmak hiç te kolay olmadı. bir yorum yazıldi ve geri dönüş ne kadar abartsam bi 6 yıl sürdü hatta o zaman blogger bile yoktu düşünün yani. kendisinin etli ye sütlüye karışmayan kendi halinde bir blogu vardı.dedimki bak ebru çeki düzen ver kendine ve seni yaşatalım. cık dedi olmaz. ama ama dedim ve ölece sustum. bi gün kapı çaldı. mail gelmişti. oydu. ebru. peki dedi. o günden sonra sırtımız yere gelmedi ve gelmeyecek. ebruli zamanların doğum yıldönümü her ilde kutlanmaya başlandı. 19 mayıs buradan geliyor.

bence trasfere ihtiyacımız var. hatta transfere. azerbeycanda ucuz ama sadık yazarlar varmış öle diyorlar, ne kadar doğrudur bilemedim...

ebruli dedi ki...

6 yıl biraz fazla abartı olmuş gibime geldi :D bu arada yazar konusunu bende düşünmüyor değilim ama ben türkiyeden de biyazar düşünüyodum :) ama azerbaycan transferide iyi fikir :D

filiz dedi ki...

zaman nasıl geçiyor bak....böyle coşkuyla istekle devam:))
ben takip ediyorum seniiii:)nice yıllara hadi bakalım:)
filiz aplan

ebruli dedi ki...

filiz aplam inanılmaz önemli senin düşüncelerin benim için desteğin için teşekkürler daha iyilerinide başararak seninle paylaşabilmek dileğiyle diyorum :)