18 Ağustos 2010 Çarşamba

İŞSİZLİK BAŞA BELA


İşsizlik denen olgu tam bir başbelası.Hele bir de bir şeyler üretip bu ürettiklerinizin karşılığını alamadığınızı düşünmek gerçekten insanı üzüyor.İnternette bloglar arasında gezinirken www.serzenismeraklisi.blogspot.com bloğunda bir link gördüm ve paylaşmalıymışım gibime geldi.Şimdi diyeceksiniz ki kelin ilacı olsa .... Biliyorum.Ama inanın iş fırsatını nerede,ne zaman ve nasıl bulacağınız hiç belli olmaz.
Yardım edebilecek arkadaşlar varsa içimizde link şudur:

http://serzenismeraklisi.blogspot.com/2010/08/is-aryorum-yardm-lutfen.html

4 yorum:

TribunselSevda dedi ki...

Blog bulunamadı diyor :S

ebruli dedi ki...

ilginç çünkü ben rahatlıkla girdim bloğa :S

Unknown dedi ki...

desteğin için çok teşekkürler ebruli..
bir kıpırtı olursa bu sayede, onlarca blog aynı tarzda kampanyalar başlatıp, herkes cvsini blogunda yayınlayacak ve artık cvleri bloglarda paylaşmak, "10 kişiye gönderirsen" efsanelerine dönecektir...
iş bulsam dahi yazmam, o derece korkuyorum gidişatı değiştirmekten :)

ebruli dedi ki...

önemli değil işsizlik nedir çok iyi biliyorum umarım bu çaba iyi bir sonuç verir belki iş verenler artık blog dünyasına daha çok zaman ayırırlar ve dediğin gibi 10 kişiye gönderirsen efsanesine döner ama sanırım bu daha faydalı bir efsane olur :)iş bulursan hiç paylaşmamazlık etme ya en azından yerini sağlamlaştırınca paylaş ;)