23 Ağustos 2011 Salı

KÖSTEK OLMA ZAMANI DEĞİL


Yine başladık milli takımımızın teknik heyetine verip veriştirmeye.Hazırlık turnuvalarındaki milli takım başarısızlık çığırtkanlarının meydana çıkmasına neden oldu.Bu başarısızlık çığırtkanları geçtiğimiz turnuvalardaki hazırlık dönemlerimizi unutup olumsuzlukları ön plana çıkarmaya başladılar yine yeni yeniden ...
Bir anda Baş Antrenör Orhun Ene'nin A Milli Takım Antrenörlüğü için yeterli olup olmadığı yazılıp çizilmeye başlandı.Hatta konu öyle bir sınıra geldi ki bazı futbol yorumcusu büyüklerimiz bile basketbol yorumlamaya başladı.Ve ben bütün bunları okurken,izlerken veya takip ederken içimden şunları söyledim:"ben bu filmi daha önce görmüştüm" Evet evet ben bu filmi iki defa gördüm.Birincisini 2001 Avrupa Şampiyonası öncesindeki hazırlık döneminde Aydın Örs'e,ikincisini ise 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası'na kadar olan dönemde Bogdan Tanjevic'e yapılan eleştirilerde okuduğumu,duyduğumu,izlediğimi hatırlıyorum. Garip değil mi ?
Daha da garibini söyleyeyim. Bugün Orhun Ene'yi A Milli Takım Baş Antrenörlüğünde yetersiz görenler geçtiğimiz yıllarda Bogdan Tanjevic'in neden Türkiye Milli Takımı Baş Antrenörü olduğunu sorgulayanlarla neredeyse aynı .
Şimdi ise tekrardan Bogdan Tanjevic'in sahada takımın başında olmasını istiyorlar. Orhun Ene'ye şans tanımadan, yapılan çalışmaları yeterince bilmeden, sadece ve sadece hazırlık turnuvalarında şu ana kadar oynadığımız altı maçtan yola çıkarak milli takımımızı eleştiri yağmuruna tutuyorlar.Onlara kalsa olimpiyat vizesini çoktan kaybettik.
Evet hazırlık turnuvaları bazı kriterleri gösterir ama ben milli takımımızın Litvanya'da çok daha farklı olacağına inanıyorum. İçimizdeki İrlandalıları hep yanılttılar.Bu seferde yanıltacaklar ve Orhun Ene'nin teknik liderliğinde başarılı olacaklar.Bunun farkındalığı ile şimdi köstek değil destek olma zamanı.

Hiç yorum yok: