20 Mayıs 2009 Çarşamba

ŞEHRE MEKTUP


Allahaısmarladık bazen güldüğüm bazen ağladığım şehrim .İyi kötü günlerim geçti .Bazen benim sana hakkım bazen senin bana hakkın geçti. Benden yana olan bütün haklar helal sana .Sende hakkını helal et bana , tamam mı ?
Her yerinde pek çok anımı bırakıyorum . Güzel çirkin demeden iyi bak onlara .
Biliyorum sana lanet ettiğim günler oldu . Kızma , asma suratını ne olur ! Gurbetlik , özlem çekmek kolay mı sanıyorsun . Özlemin yürek yangını , gurbet sancısı işte ne yaparsın ...
Sende pek çok dost kazandım . Pek çoğunu da kaybettim .
Sende yaşadığım bir saniyeden bile şikayetçi değilim . Çok şey kattın bana . Çok şey de aldın benden . Hayatı , insanları tanımaya başladım .
"Senden bir kurtulayım , seni özlemem . Bir daha sana dönmem . " dedim , değil mi ? Çok büyük konuşmuşum . Seni de bana kazandırdığın dostları da özledim . Hemde deli gibi...
Bugün sana son kez geldim . "Hani dönmezdin " dedin mi ? Demişsindir ! Ama şimdi bir otobüste , kulağımda volkmenim , volkmenimde ayrılık ezgileri dönüyorum yuvam olan şehre . Diğer yuvam olan şehri , seni bırakarak . Kendine iyi bak , olur mu ? Geliş , büyü ... Ama saflığını , sevimliliğini koru .
Unutma ! Lanet etsem de , ağlasam da , kızsam da sen ilksin ve ilkler her zaman özeldir . Belki bir gün yine yolum düşer sana . Bana gülümseyerek hoşgeldin dersin değil mi ?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel yazılmış.Kısa ve öz çok şey anlatılmaya çalışılmış.

ebruli dedi ki...

elimden geldiğince kalemimin döndüğünce yazdım güzel düşüncelerin için saol :D