1 Ağustos 2009 Cumartesi

BİR FUTBOL DUAYENİNİ UĞURLADIK

Türk futbolunun sayılı hakemlerinden biri olan Hüseyin Maloğlu'nu bugün edebiyete uğurladık.
Bugün ilk defa çok tanımasamda bir komşumuzun vefatına üzüldüm.Bu kadar yakınken bir duayenle tam anlamıyla tanışma fırsatım olmadığını düşündüm.Çevremde olan insanlara kim olursa olsun ne kadar az dikkat ettiğimi ve bunun çok yanlış bir durum olduğunu farkettim.
Ne olursa olsun bu duygularımı paylaşmalıyım dedim ve geçtim klavyemin başına ...
Bir kaç haber okudum ne kadar dolu geçmiş bir 93 yıl varmış yakınımda... Gençlerbirliği'inde giyilen forma , beynelminel hakemlik vs bunlar sadece internetten öğrenebildiklerim .Kim bilir daha ne yaşanmışlıklar vardı.
Sizi bilmem ama ben bundan sonra çevremdeki insanlara daha farklı bakıcam .
Mekanın cennet olsun Hüseyin Maloğlu...

Hiç yorum yok: