9 Ağustos 2009 Pazar

FİLİZ APLAM



Baştan söleyeyim . Bu yazım blogdaki en kişisel yazım olacak. Genelde spor yazmaya çalışan ben bu sefer içimden gelen duyguların en yoğunlarını yazıcam.
Saat sabahın 2 si (tam olarak 02.08) ve ben annemleri Eskişehir'e halamların yanına postalamış kendimi bir dostumun yanına atıp rahatlamanın keyfini yaşarken bilgisayar başına geçmek aklıma geliyor.Bilgisayarımın başına geçince her zaman ki gibi önce msn açılıyor, sonra maillere bakılıyor.Ama bu sefer farklı bir sayfa keşfediyorum.Aslında ne zamandır olan ama benim bir türlü bulamadığım bir blog ... Burada bi şi yi itiraf edeyim. Bugüne kadar yanlış biçimde arıyormuşum sayfayı :D Her neyse . Bulduğum blog çok sevdiğim bir insana ait . Ben onu 2003 haziranın sonunda okulumu bitirmek için yapmak zorunda olduğum stajım sayesinde tanıdım . O zamandan beri de istanbul seyahatlerimde başının belasıyım.Bana sorarsanız kendisi evrenin en iyi spor yönetmeni.(Yani Ntv Spor çoooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkk şanslı bir kanal ...) Filiz Konukçu Gürcan... Bloğunu okurken bir karar aldım.Ya ben neden staj yaptığım gün bloğuma staj notlarımı yazmıyorum dedim , sonradan farkettim ki o tarih çoktan geçmiş.Ben de olsun şimdi yazarım dedim .Dediğim gibi 2003 yazından beri İstanbul seyahatlerimde hep arar "Filiz abla kanaldaysan yanına gelebilirmiyim " derim.O da saolsun hiç "gelemezsin" demedi.Müsait olduğu zamanları söyleyip "gel" der.Ben stajımdaki ilk gün gibi heyecanlı yanına gidip 1 saat kadar yanında takılırım.Hayatımda en çok olmayı istediğim yerde 1 saatte olsa onun sayesinde olmanın tadını çıkarırım . Onunla konuşmak beni rahatlatır. Sonra onu daha fazla rahatsız etmemek amacıyla ayaklarım arka arka gitsede onları zorlayarak ayrılırım yanından .Kanaldan çıkar .Dolmuşa biner .Ve abiyene tabir ile salya sümük ağlayarak (yanlış anlaşılmasın üzülcek bi şi yaşamam sadece içim bi garip olur hafiften isyan ederim yaradana ben neden böyle mükemmel insanların olduğu bir yerde çalışamıyorum diye)dönerim eve...Velhasılı kelam Filiz Abla 2003 den itibaren benim için özel insanlar listemin başında gelenlerdendir.
Onu bloğundaki güzel ve duygulu yazıları okuyunca bunları yazmak istedim.Filiz Aplacım umarım kızmazsın bu yazıyı yazmış olmama.

1 yorum:

filiz dedi ki...

ebrucum çok teşekkür ederim :))
çok duygulandım ve şaşırdım görünce...ne yapıyorum ki ben?
için de bu sektör de çalışma arzusu olan genç bir arkadaşıma yardımcı olmaktan başka...
çünkü biliyorum aslında olmak istediği yerin burası olduğunu....birgün belki de olacak çalışmaya devam et vazgeçme diyorum
kendimce tavsiyelerde bulunuyorum....sen çok vefalı bir stajersin....hiç bir özel günü unutmaz daima filiz apla!nı hatırlarsın...iyi bir insansın bu içi boş öylesine söylenmiş bir laf değil hakikaten öylesin...
umarım günün birinde seni hakettiğin yerlerde görme şansım olur....sevgilerimle....