22 Nisan 2010 Perşembe

EFES PİLSEN BLOG YAZARI BEN OLMALIYIM



Efes Pilsen'in spor kısmı bende ağır basar.Özellikle de basketbol...Efes Pilsen benim hayatıma Aydın Örs yönetimindeki,Hüseyin Beşok,Ufuk Sarıca,Volkan Aydın,Tamer Oyguç,Petar Naumoski... gibi efsane oyuncuların bulunduğu ve Koraç Kupası'nı aldığı efsane basketbol takımı ile girdi.Sonrasında da gerek Türkiye'nin olsun gerekse Avrupa'nın olsun pek çok önemli oyuncusunu izleme şansını Efes Pilsen ile yakaladım.

Efes Pilsen'in spor organizasyonları tabiki basketbol ile sınırlı değildi.Futbolda da Efes Pilsen markasını sık sık duydum.Türkiye Futbol Federasyonu'nun pek çok organizasyonunda destek markalardan biri oldu.

Şimdi bu desteğe yazılarımla katılabilme şansı yakaladığımı görüyorum.Efes Pilsen Blog Yazarını Arıyor ve ben bloğuma bambaşka bir açıdan bakıyorum.Bu blog bana ilk defa içinde olmayı ancak hayal edebildiğim bir dünyanın kapılarını aralıyor.Kendimi daha da geliştirirken Efes Pilsen organizasyonlarını en iyi şekilde takip edip aktarmanın düşüncesi bile beni heyecanlandırıyor.

Efes Pilsen Blog Yazarı olmak müzikle de çok fazla ilgilenmek anlamına gelecek.Zaten müzik ruhun gıdası dememişler mi?Efes Pilsen'in sponsorluklarla destek verdiği Efes Pilsen Blues ve Rock'n Dark bu işlevi fazlasıyla görüyor.

Ama başta da yazdım ya...Ben Efes Pilsen'i basketbol ile tanıdım.Sanırım bu nedenle olsa gerek Efes Pilsen blog yazarı olmak demek benim için daha fazla basketbol ve yapmak için delirdiğim mesleğe - spor muhabirlği - büyük bir adım demek olacak.Sevmenin ötesinde taptığım bir spor dalına da en iyilerden biri ile daha da yaklaşmak muhteşem bir şey olurdu.