15 Şubat 2011 Salı

BİRAZDA SİNEMA !


Genelde spor ağırlıklı yazılar yazmaya uğraştığım bloğumda kendi adıma yine bir ilkler yazısı yazıyorum.Geçen günlerde gittiğim ve gerçekten beğendiğim bir sinema filmini yazmaya koyuldum.Hadi bakalım.Başlayalım.
Film bu sıralarda çok popüler ve benim popüler işlere olan bütün antipatimi toplamıştı ama izleyen dostlardan öyle ilginç tepkiler aldım ki dayanamadım sonunda gittim "AŞK TESADÜFLERİ SEVER" isimli filme.Ben açıkçası klasik, fazlasıyla romantik bir Türk filmi bekliyordum.Hani engel dolu bir aşk,fakir oğlan zengin kız vs vs vs ...Ama film hem konusuyla hem de çekim teknikleriyle ilk dakikalarından itibaren beni içine çekti diyebilirim.Vizyona girdiği ilk günden itibaren oldukça ilgi gören film şimdiden 1 milyon seyirci tarafından izlenmiş bile.
Ama herşey bir yana filmin benim için en ilginç yanı pek iyi anlaşamadığım ama doğduğum büyüdüğüm ve yaşamakta olduğum şehir olan Ankara'yı başka bir bakış açısıyla görmüş olmam oldu.Hatta şunu bile diyebilirim Ankara gözüme ilk defa bu kadar güzel göründü.:)Bunu dışında tabi ki pek çok güzel,küçük,içten ve hatta zaman zaman kendimi bulduğum mahalle hikayeleri de vardı.Eğer izlerseniz sanırım sizlerde kendinizden bir şeyler bulabilirsiniz.(Özellikle Ankaralılar ... ;) )

Hiç yorum yok: