17 Haziran 2012 Pazar

MAÇLAR+DOSTLAR=İSTANBUL 2

İstanbul notlarına gecikmeli olarak devam ediyorum.Maçlar kısmını anlatmıştım değil mi?Hadi şimdide biraz gezme kısmına dalalım. :)
GEZİLEEEEEEER

Ben İstanbul'u ne kadar gezsem de doyamıyorum.Hele bir de yanımda sağlam bir İstanbul rehberim varsa. :) Evet İstanbul gezilerimin vazgeçilmez rehberi Aslı yine iş başındaydı.Ben gitmeden önce gerek sosyal medyadan gerekse telefondan "Aslı bak şöyle bir yerde varmış oraya da gidelim." tacizlerime her seferinde sabırla "tamam gideriz sen hele bir gel" cümlesini kurdu ve tabi ki o yerlere gidildi. :)


Onlardan biri adını benim fotoğraf tutkumu da bilen rehberim Aslı'dan hep duyduğum Ara Kafe'ydi.Türkiye'nin hatta belki dünyanın en iyi fotoğraf üstadlarından Ara Güler'in sahibi olduğu kafe üstadın çekmiş olduğu fotoğraflarıyla dolu duvarlarında eski İstanbul'dan bir köşe gibiydi.Ben fotoğraflara bakmaya dalmışken Aslı'da ne yiyeceğimiz konusunda önerisini yapmıştı bile...Soya soslu lezzetli bir makarna yedikten sonra İstiklal Caddesi'ni boydan boya yürümek iyi geldi. :)Bu arada İstanbul ile ilgili bu güvenilir rehberden sizde tavsiyeler isterseniz gideceğiniz adres www.aslicahayat.blogspot.com

Sonraki günlerde bize başka bir İstanbul rehberi de katıldı.Gerçi buluştuğumuz gün epeyce yağmurluydu ve alışveriş merkezlerinde gezilen bir gün oldu.Ama sohbet ve tabiki bakılan kahve falları öyle keyifliydi ki dışardaki yağmur iyi bile oldu dedirtti.


İstanbul'da sadece Aslı'ya rehberlik yaptırmadım.Taaaaaaa Afyon'dan üniversite zamanımdan bir dost vardı ki beni o güzel evinde de ağırladı.Sevcan bana üniversitenin kazandırdığı dostlardan biri.Muhteşem ev sahipliği ve yine aklımda gitmenin hep olduğu ama nasıl gideceğimi bilmediğimden dolayı gidemediğim Çamlıca Tepesi'ne götürdüğü, için tekrar teşekkürler.

Anadolu Yakası'nda olunurda Kız Kulesi'nden bahsedilmeden geçilir mi?Ben bu yapıyı neden bu kadar çok seviyorum inanın bilmiyorum.Ama ne zaman Beşiktaş sahilde otursam dalıp gittiğim yer Kız Kulesi oluyor.Bu sefer kıyıya daha yakın bir yerden görmek kısmet oldu.Ümit Görüken Kız Kulesi fotoğrafları için teşekkürler.

Uzun zaman sonra ilk defa bowling oynadım.Ama sonuç tam bir hüsran oldu.Eeeeeeee ne de olsa deplasman sayılır.Erkan Kalay Ankara'da rövanş istiyorum. :)

İstanbul'da sadece arkadaşlar değildi rehberim.Kuzenim Melis'le de İstanbulda zaman geçirmek güzeldi.Kuzen zaman ayırdığın için teşekkürler.
Gezmek denildi mi o kadar çok not var ki burada hepsini anlatmak imkansız.:)İstanbul'un benim için asıl anlamı olan kısma gelelim.
KÜÇÜK YAKIŞIKLI AŞKLARIM!!!!!!!
Evet İstanbul'da iki tane yakışıklı küçük aşkım var.Her geçen gün biraz daha büyüselerde onlar benim hep küçük aşklarım olacak sanırım.Bu sefer arkadaşlarımla biraz fazla zaman geçirmişim.İlk yakışıklım Doğu'm öyle dedi.
Ama Bebek Parkı'nda geçirdiğimiz keyifli günde birazcık gönlünü aldığımı düşünüyorum.Havanın güneşli ve sıcacık olduğu bir günde dahi ev kuşu olmak istese de dondurma yemeye hayır diyemeyeceğini bilen ben onu evden çıkarmayı başardım. :) Evden ufak bir rüşvetle çıksak da parkta neredeyse bütün gün koşturmak,beraber fotoğraf çekmek ikimize de iyi geldi.Tabii yenilen abur cuburlarda cabası.:D



Bir de diğer yakışıklım var.Demir'im de her gördüğümde değişiyor.Konuşmaları,hareketleri öyle sevimli ki yaramazlık yaptığında kızmak neredeyse imkansız.:)Hele scooter kullanması muhteşemdi.


İkisini de yine çoooooook özledim.
Ben bu yazıyı burada bitirsem iyi olacak.zaten yazdıkça anlatacak pek çok şey geliyor aklıma.














1 yorum:

aslım dedi ki...

İstanbul tarihi,mekanları,insanları herşeyiyle o kadar güzel ki gezmekle keşfetmekle bitmez...Sen gel ben yine seni çok güzel yerlere götürürüm:) devamını ve dahasını isteyenler seninde bahsettiğin gibi ASLI'CA HAYATTA..:)