2 Şubat 2013 Cumartesi

NEDİM YÜCEL "SEYİRCİNİN İLGİSİ BEKLENTİMİN ALTINDA"

15 Senelik bir Beşiktaş oyunculuğunun ardından çeşitli takımlarda basketbol oyunculuğuna devam eden ve bu sezon Ted Ankara Kolejliler'de rakip takımlara ribaund yüzü göstermeyen Nedim Yücel ile Fenerbahçe Ülker maçı öncesi bir röportaj gerçekleştirdik.
1)Nedim Yücel'i tanıyarak başlayalım.
1979 İstanbul doğumluyum.12 yaşımdan 27 yaşıma kadar 15 sene Beşiktaş'ta oynadım.Sonrasında Karşıyaka,Antalya,Mersin ve Telekom formalarını giydim.2005 yılında eşim Serra'yla evlendim ve şu anda 4 yaşında bir kızımız var.
2)Basketbola nasıl başladın?
Zaten sporcu bir aileden geliyordum.Babam,ablam ve kuzenlerim voleybolcuyduBende basketbola daha meraklı olduğum için basketbolu seçtim.
3)Türk Telekom'dan sonra Ankara'da basketbola devam dedin.Ted Ankara Kolejliler transferi nasıl gerçekleşti?
Ercüment abiyle daha önce Mersin'de çalışmıştım ve çok iyi bir sezon geçirmistik.Kendisi Ted Ankara Kolejliler'le anlaşınca beni de takımda görmek istediğini söyledi,bende çok mutlu oldum ve hiç düşünmeden kabul ettim.
4)Ted Ankara Kolejliler deplasmanları büyük takımların korkusu olmaya başladı.TOBB Spor Salonu'nda Ted Ankara Kolejliler büyük takımları ya çok zorluyor ya da mağlup ediyor.Ligin ilk yarısı Ted Ankara Kolejliler için nasıl geçti?
Ligin ilk yarısı bizim için gayet iyi geçti.Birkaç tane çok basit hatalarla kaybettiğimiz maç oldu ama sonradan onları telafi edebildik.Sonuçta hedefimiz olan playoff için çok avantajlı durumda bitirdik ilk yarıyı.
5)Fenerbahçe Ülker'i konuk edeceksiniz.Bu maç hakkındaki ön görülerini alabilirmiyiz?
İlk maçta son 1 dakikada yaptığımız çok basit hatalarla kaybetmiştik maçı.Tam anlamıyla elimizdeki maçı verdik diyebilirim.Sonuçta Fenerbahçe Ülker Avrupa'nın en güçlü kadrosuna sahip takımlarından bir tanesi.Elimizden geleni yapacağız kazanmak için.
6)Geçtiğimiz haftalarda All Star organizasyonu gerçekleşti.All Star'daki gerek oyuncu tercihleri gerekse antrenör tercihleri hakkındaki düşüncelerin neler?
Açıkçası ilk önce ismimi görmeyince çok üzüldüm.Fakat sonradan kadroya dahil edildim.Kamuoyunda benim ve birkaç oyuncunun olmamasıyla ilgili eleştiriler oldu fakat seçimlerle ilgili eleştiriler genellikle olacaktır tabi.Sonuçta bu seneki All Star hakikaten cok guzel oldu bence.Bende bu organizasyonda yer aldığım için çok mutlu oldum.
7)Farklı illerin takımlarında oynamış bir oyuncu olarak Ankara'nın basketbola olan ilgisi hakkındaki düşüncelerin neler?
2 Senedir Ankara'dayım.Gerek 1.lig gerekse 2.ligden birçok takım temsil ediyor Ankara'yı.Bu şehir için çok güzel bir olay.Fakat seyircinin ilgisi beklentimin altında maalesef.Ankara Arena'da,bu sene oynadıgımız Tobb Spor Salonu'da gayet güzel salonlar.Ailelerin keyifle zamanlarını geçirebilecek salonlar.Bizde bu sene çok keyif veren bir basketbol oynuyoruz.Fakat maalesef şu ana kadar hakkettiğimiz desteği alamadık.
8)Örnek aldığın basketbolcular var mı? Varsa kimler?
Her zaman Mirsad'ı çok beğenerek izlemiştim.
9)Kızının da basketbolcu olmasını istermisin?
Ben onun daha çok voleybol oynamasını istiyorum.Açıkçası bayanlara voleybolun daha çok yakıştığını düşünüyorum.
10)Basketbol oyunculuğunu bıraktıktan sonra neler yapmayı düşünüyorsun?
Şu an için daha düşünmedim ama takım menajerliği yapmak isterim.
11)Hangi internet sitelerini takip edersin?
Bütün haber sitelerini takip etmeye calışırım.
12)Unutamadığın bir maç anını paylaşırmısın?
Geçen sene bir hazırlık maçında haksız yere diskalifiye edilişimi ve 3 maç ceza almamı hayatım boyunca unutmayacağım.

Son olarak sana göre Ted Ankara Kolejliler'in En'leri ni alabilirmiyim.:)
En esprili oyuncu:Nezih Özbakır
En şakacı oyuncu:Jovo Stanojevic
En ciddi oyuncu:Erdal Bibo
En çok konuşan oyuncu:Nezih Özbakır
En az konuşan oyuncu:Gökhan Yazıcıoğlu






Hiç yorum yok: