7 Haziran 2009 Pazar

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ DEVLET KONSERVATUVARI TİYATRO BÖLÜMÜ GÜMBÜR GÜMBÜR
















En son kültür - sanat haberimi Afyon Kocatepe Üniversitesi Radyo Tv Yayımcılığı'nda 1.sınıf öğrencisi iken yapmıştım.Uzun zaman sonra ilk defa bir kültür - sanat haberine kalkıştım . Umarım üstesinden gelebilmişimdir.
Çukurova Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Tiyatro Bölümü 2.sınıf öğrencileri uzun zamandır bir oyun üzerinde çalışıyorlar.Bu çalışmalarının meyvesini ise 08.06.2009 tarihinde alacaklar.Oyunlarının adı ; KRALLAR , HAYALETLER VE SOYTARILAR.Bu oyun dünyaca ünlü bir yazarın yine dünyaca ünlü , klasikleşmiş 4 oyununbirleşmesinden oluşuyor.(Yazar ; William Shakespeare , oyunlar ; Hamlet , Kral Lear , Macbeth , III. Richard )Oyun ve Oyunculuklar hakkında teknik bir yorum yapamam . Haddim değil . Ama provalarını görme şansını elde etmiş biri olarak şunu söylemeliyim .Ben oyunu izlerken çok keyif aldım.Bence insan üstü bir emeğin olduğu çok belli oluyordu.Ülkemizde pek çok konservatuvar ve bu konservatuvarların tiyatro bölümleri var .Eminim hepsi çok iyi tiyatrocular yetiştirmek amacındalar.İşte Çukurova Üniversitesi bu görevi layıkıyla yerine getiren o üniversitelerden biri...
YÖNETMEN:İsmail DİKİLİTAŞ
OYNAYANLAR:
Elif Nurperi ALPAR
Yılmaz AYDIN
Şenay BAĞ
Özgür Onur DAMAR
Çiğdem DEMİRCİ
Emre DEMİRCİ
Elçin ERİŞ
Enver ERTAŞ
Yaşar Bayram GÜL
Ceren ÖZMEN
Ceylan YILMAZ
Eray Abdullah PEKCAN
TEKNİK EKİP:
Kadir TATAŞ
Fuat ŞARBALKAN
Ercan ÖZDAL
Eray Abdullah PEKCAN

Hiç yorum yok: